2008. október (?)
webma - analitikus marketing
Egy statisztikai bevezetővel kezd, amelyben sorra veszi a manapság használt keresőket. Itt összeveti az Egyesült Államok és Európa szokásait, százalékokban bemutatva azt, majd hoz Magyarországról is példát. A továbbiakban a keresők működéséről nyújt információt, s kitér a kulcsszavak és a keresők közötti kapcsolatra, amely a katalóguson keresztül folyik.
A keresők működéséről szóló részt találtam innen igazán fontosnak, ugyanis mielőtt bármit is mondanánk róluk, érdemes kicsit mögéjük is benézni. Ezt építettem bele A Google-t megelőző keresőmotorok c. fejezetbe munkám során. Igaz, nem túl bőven ad segítséget a végső megértéshez, de egyéb helyekről (amelyeket a következő posztok során közlök majd) utána lehet olvasni azoknak, akiket érdekel a téma.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése